آوینا محمد ابراهیمآوینا محمد ابراهیم، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
آبجی ْ مهنا « خودم»آبجی ْ مهنا « خودم»، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
داداش محمد هانی ، داداشِ آویناداداش محمد هانی ، داداشِ آوینا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
بابا ابوالفضلبابا ابوالفضل، تا این لحظه: 41 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
مامان طاهرهمامان طاهره، تا این لحظه: 38 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
مامان سکینهمامان سکینه، تا این لحظه: 62 سال و 25 روز سن داره
مامان عصمتمامان عصمت، تا این لحظه: 66 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
بابا عبداللهبابا عبدالله، تا این لحظه: 62 سال و 25 روز سن داره
بابا محمد رضا ⁦🤲🏻⁩روحش شاد ⁦🤲🏻⁩بابا محمد رضا ⁦🤲🏻⁩روحش شاد ⁦🤲🏻⁩، تا این لحظه: 69 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
نوشتن خاطرات قشنگ با هم بودنمان 💚🧡❤️💙نوشتن خاطرات قشنگ با هم بودنمان 💚🧡❤️💙، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

یه روزی یه آبجی ...

⭐🌈

قاب خرگوشی + کارت پستال مخصوص

1400/2/19 16:24
نویسنده : آبجی مهنا
320 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتی بود که غصه میخوردی که قاب تبلتم خرابه ولی بابا وقت نکرد بره برات بخره ولی تصمیم گرفت از دیجی کالا برات بگیره ، بین همه قاب ها این سه تا قاب را انتخاب کردی ، که هر سه شخصیت های کارتونی و حیوانات مورد علاقه ات بودن.

بعد بین این ها السا و آنا را انتخاب کردی که تا بابا کارهای سفارش را تموم کنه تو صد انتخابت را عوض کردی و آخر سر خرگوشیه که مال کارتون زوتوپیا ست را انتخاب کردی و بعد یک هفته اومد و البته تو بسته داداش هم یکسری سفارش داشت که طبق معمول آرمیچر و باتری و چوب بستنی بود ‌‌.

یک روز دیگه هم که من موندم خونه شما رفتید باغ ، من یک کارت پستال درست کردم گذاشتم کنار کادوی تولدت .

کادوی تولدت هم از چند ماه پیش شروع کردم درستش کردم که توی پست تولدت میگم چی بود .

اینم چند تا عکس از بساط ساختش تا نتیجه کار 

پسندها (4)

نظرات (8)

***asal******asal***
19 اردیبهشت 00 18:29
love 
اوینا چه خواهر خوبی داره
آبجی مهنا
پاسخ
ممنونم عزیزم نظر لطفته

19 اردیبهشت 00 19:01
چه زیباست کاور تب لت!!
آبجی مهنا
پاسخ
آره

19 اردیبهشت 00 19:29
آوینا جون به وبلاگم سر بزن😘
آبجی مهنا
پاسخ
من همه پستات را می خونم لایک می کنم 😘
ولی به آوینا جون نشان نمی دم 😂

19 اردیبهشت 00 19:30
خواهرتم  در پناه خدا باشه💋💋💋💋تولدشم نزدیکه💕😐پیشاپیش مبارک😂😊
آبجی مهنا
پاسخ
😘
ممنونم همچنین آرمان جونم آره 😂 ممنونم تولد آرمان جونم پیشاپیش مبارک😅

19 اردیبهشت 00 19:48
☺️مرسی. نه اصلا اشکال نداره 😊😀
آبجی مهنا
پاسخ
❤️

19 اردیبهشت 00 19:48
آره توبدش ١٨ خرداده مرسی عزیزم💗😉😉😉😉😉😉😉😉😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
آبجی مهنا
پاسخ
🤭😘

19 اردیبهشت 00 19:48
ببخشید تولدش 
آبجی مهنا
پاسخ
🤭
mahsamahsa
20 اردیبهشت 00 4:05
قاب جدید گوشی مبارکت باشه عزیزم خیلی خوشگله
و خدا خواهرت رو برات حفظ کنه💚❤️💙
آبجی مهنا
پاسخ
ممنونم عزیزم همچنین &hearts️