آوینا محمد ابراهیمآوینا محمد ابراهیم، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
آبجی ْ مهنا « خودم»آبجی ْ مهنا « خودم»، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
داداش محمد هانی ، داداشِ آویناداداش محمد هانی ، داداشِ آوینا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
بابا ابوالفضلبابا ابوالفضل، تا این لحظه: 41 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره
مامان طاهرهمامان طاهره، تا این لحظه: 38 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره
مامان سکینهمامان سکینه، تا این لحظه: 62 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
مامان عصمتمامان عصمت، تا این لحظه: 66 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
بابا عبداللهبابا عبدالله، تا این لحظه: 62 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
بابا محمد رضا ⁦🤲🏻⁩روحش شاد ⁦🤲🏻⁩بابا محمد رضا ⁦🤲🏻⁩روحش شاد ⁦🤲🏻⁩، تا این لحظه: 69 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
نوشتن خاطرات قشنگ با هم بودنمان 💚🧡❤️💙نوشتن خاطرات قشنگ با هم بودنمان 💚🧡❤️💙، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

یه روزی یه آبجی ...

⭐🌈

یه روز پر کار (مهمونی)

1400/9/15 9:54
نویسنده : آبجی مهنا
229 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز من ساعت هفت رفتم مدرسه ، تا ۱۲:۳۰ هم مدرسه بودم البته باید تا ۱:۲۰ می موندیم که کلاس عربی کنسل شد🙃

یه سری از هم کلاسی هام رو تازه دیدم و شناختم 😀

از پایین سمت راست: ستایش منصوری ، مهشاد ابراهیمی ، ریحانه عسگری ،سحر جعفری.

بالا از راست:مهدیس جودکی ، صورتش واضح نیست 😁 ، مهرانه مرادی.

بالا از راست : سیده حسنا حسینی ، یکتا غلامی.

پایین از راست: خودم ، ثنا احمدی ، ضحا بهزادی ، رومینا رضایی.

از راست : فاطمه دولت آبادی ، معصومه گنجی ، بهاره غیاثی آرا ، پارمیدا کریمی.

.

.

.

.

.

.

.

محمد هانی هم دو سه ساعت مدرسه بود ، وقتی از مدرسه اومدیم محمد هانی و آوینا طبق معمول داشتن نارگیل میدیدن(سریال کودک).

منم سریع اتاقم رو جمع و جور کردم و رفتم کلاس زبان ،خدا رو شکر خوب بود و چهار  پنج جلسه هم بیشتر از ترم نمونده و به امتحانات نهایی نزدیک می شویم 🥺

بعد کلاس زبان هم به دعوت خودشون رفتیم خونه عمو حمید اینا ، بعد چند وقت دیدیمشون .

آوینا با زینب خوب دوست شده بود و با هم آروم آروم حرف میزدن☺️

حسین هم حسابی شیطون شده بود❤️

​​​​​​

پسندها (7)

نظرات (7)

سایهسایه
15 آذر 00 10:08
منم دیروزرفتم مدرسه سر کلاس معلم فیزیک برای بچه های خونه اسکای روشن بود من پریدم پشت خانممون،  سرگروه پرید همه اومدیم پشت وبکم همه اونایی که تو خونه بودن حسودیشون شد الان اونا مدرسه اونون پشت وبکم خانمتون دعواش کرد 
همه میگن سایه دیروز تو و ...... (سرگروه) همش صداتون تو کلاس بوده 🤣🤣🤪🤪
آبجی مهنا
پاسخ
😀❤️😂

15 آذر 00 10:48
🌼☘
آبجی مهنا
پاسخ
✨❤️
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
15 آذر 00 14:58
موفق باشی عزیزم
آبجی مهنا
پاسخ
سلامت باشی همچنین❤️❤️❤️

15 آذر 00 17:24
ماشالله قدتون چقدر بلنده😁
آبجی مهنا
پاسخ
❤️☺️

19 آذر 00 13:45
💛😘موفق باشین
آبجی مهنا
پاسخ
🧡❤️😘

19 آذر 00 13:45
دنبال شدین💛
آبجی مهنا
پاسخ
خیلی ممنون
❤️Maman juni❤️Maman juni
20 آذر 00 17:59
🤗
آبجی مهنا
پاسخ
❤️🧡