آوینا محمد ابراهیمآوینا محمد ابراهیم، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
آبجی ْ مهنا « خودم»آبجی ْ مهنا « خودم»، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
داداش محمد هانی ، داداشِ آویناداداش محمد هانی ، داداشِ آوینا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
بابا ابوالفضلبابا ابوالفضل، تا این لحظه: 41 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
مامان طاهرهمامان طاهره، تا این لحظه: 38 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
مامان سکینهمامان سکینه، تا این لحظه: 62 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
مامان عصمتمامان عصمت، تا این لحظه: 66 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
بابا عبداللهبابا عبدالله، تا این لحظه: 62 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
بابا محمد رضا ⁦🤲🏻⁩روحش شاد ⁦🤲🏻⁩بابا محمد رضا ⁦🤲🏻⁩روحش شاد ⁦🤲🏻⁩، تا این لحظه: 69 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
نوشتن خاطرات قشنگ با هم بودنمان 💚🧡❤️💙نوشتن خاطرات قشنگ با هم بودنمان 💚🧡❤️💙، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

یه روزی یه آبجی ...

⭐🌈

آخر هفته

1399/12/16 19:24
نویسنده : آبجی مهنا
235 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش رفته بودیم باغچه حسین آبادمون و توی راه آهنگ «دوست دارم زندگی رو » را گوش کردی و حسابی خوشت اومد و قیافت موقع گوش دادن آهنگ دیدنی بود😂⁦👇🏼⁩

.

.

.

.

بعد که رسیدبم اصلاً  بیرون نیامدی و تو نشستی و نقاشی کردی و خیلی قشنگ از روی نقاشی های من کپی کردی😅⁦👇🏼⁩

.

.

.

.

.

البته ناگفته نماند که یه ربعی آمدی بیرون و ازت فیلم گرفتم ⁦👇🏼⁩

.

.

.

و عکس های راه برگشت

پسندها (7)

نظرات (6)


18 اسفند 99 1:38
سلام 😍
وای مهنا تو منی ؟ یا من تو ام؟
خیلی شبیه من هستی 🤩
آبجی مهنا
پاسخ
نمی دونم 🤣.
اسمت چیه عزیرم
فرشته آسمانیفرشته آسمانی
18 اسفند 99 13:27
منم خیلی این آهنگ را دوست دارم🤩
آبجی مهنا
پاسخ
😘

21 اسفند 99 20:33
اسمم حنا هست ولی من بیشتر اسم فاطمه زهرا رو دوست دارم ⁦☺️⁩
ببخشید آنقدر دیر جواب دادم 😅چون حسابی سرم شلوغ بوده با درس هام😖😖
آبجی مهنا
پاسخ
چه اسم قشنگی ، اسم منم قرار بوده حنا بشه 😘 
البته توی عرب ها حنا مٔونسه و مهنا مذکر🤕
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
4 فروردین 00 1:22
آخی خدا حفظش کنه براتون
آبجی مهنا
پاسخ
😘
فرشته آسمانیفرشته آسمانی
10 فروردین 00 22:08
نقاشی هاشو😍
آبجی مهنا
پاسخ
نظر لطفته😘
روژینروژین
19 دی 00 8:54
خیلی شکل همین مهنا
آبجی مهنا
پاسخ
واقعاً؟! چه جالب معمولاً میگن بیشتر شبیه داداشتی