آوینا محمد ابراهیمآوینا محمد ابراهیم، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
آبجی ْ مهنا « خودم»آبجی ْ مهنا « خودم»، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
داداش محمد هانی ، داداشِ آویناداداش محمد هانی ، داداشِ آوینا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
بابا ابوالفضلبابا ابوالفضل، تا این لحظه: 41 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
مامان طاهرهمامان طاهره، تا این لحظه: 38 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
مامان سکینهمامان سکینه، تا این لحظه: 62 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
مامان عصمتمامان عصمت، تا این لحظه: 66 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
بابا عبداللهبابا عبدالله، تا این لحظه: 62 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
بابا محمد رضا ⁦🤲🏻⁩روحش شاد ⁦🤲🏻⁩بابا محمد رضا ⁦🤲🏻⁩روحش شاد ⁦🤲🏻⁩، تا این لحظه: 69 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
نوشتن خاطرات قشنگ با هم بودنمان 💚🧡❤️💙نوشتن خاطرات قشنگ با هم بودنمان 💚🧡❤️💙، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

یه روزی یه آبجی ...

⭐🌈

عید نوروز ۱۴۰۰ و دیشب آن روز

1399/12/30 18:17
نویسنده : آبجی مهنا
301 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب دایی اینا ، مامان سکینه و بابا عبدالله ، عمه خاله فاطمه «عمه مادر ، خاله پدر» و شوهر عمه فاطمه «عمو سعید» برای شب قبل عید اومدن خونه مامان عصمت.

من برای مهمونا دسر دانشجویی درست کردم و شام هم جوجه تو حیاط درست کردیم و بابا بعد از آماده شدن جوجه تو ذغال ها اسفند ریخت که بوش اومد تو خونه و خونه پر دود شد و سرا مون سر شام درد گرفت ، تو هم حسابی چرخیدی ولی چون دسر خورده بودی جوجه نخوردی .

بعد از شام رفتیم بالا پشت بوم و چند تا از ترقه ها که از چهار شنبه سوری مونده بود زدیم 😅

یک بسته هفت ترقه و یک بمبک😬

و چون تو نمی تونستی از پله بیای بالا بقلت کردم و چون تازه غذا خورده بودم دلم درد گرفت 🥴

امروز هم خودمون بودیم و مامان عصمت و سالمون را خونه مامان عصمت تحویل کردیم .

این عکس اول مال دیشبه و دومی سال تحویل⁦👇🏼⁩

اینم سفره هفت سین مون⁦👇🏼⁩

پسندها (10)

نظرات (5)


30 اسفند 99 21:06
ماشاالله آوینا جون چقدر خوشگل شده 😘
آبجی مهنا
پاسخ
خیلی ممنون نظر لطفته عزیزم💗
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
30 اسفند 99 23:39
عیدتون مبارک
آبجی مهنا
پاسخ
خیلی ممنونم عید شما هم مبارک 🌹
زهرا جون ممنون از وبلاگت عالیه😘
آن شرلی 🍁آن شرلی 🍁
1 فروردین 00 12:12
سلام عیدتون مبارک 🌹 🎁

 
آبجی مهنا
پاسخ
ممنونم همچنین🎁
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
1 فروردین 00 12:28
مرسی. لطف داری مهنا جون
فرشته آسمانیفرشته آسمانی
10 فروردین 00 22:05
عیدت مبارک 😘 آوینا خانم😍
آبجی مهنا
پاسخ
ممنونم عید شما هم مبارک 🌹