آوینا محمد ابراهیمآوینا محمد ابراهیم، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
آبجی ْ مهنا « خودم»آبجی ْ مهنا « خودم»، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
داداش محمد هانی ، داداشِ آویناداداش محمد هانی ، داداشِ آوینا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
بابا ابوالفضلبابا ابوالفضل، تا این لحظه: 41 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
مامان طاهرهمامان طاهره، تا این لحظه: 38 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
مامان سکینهمامان سکینه، تا این لحظه: 62 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره
مامان عصمتمامان عصمت، تا این لحظه: 66 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
بابا عبداللهبابا عبدالله، تا این لحظه: 62 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره
بابا محمد رضا ⁦🤲🏻⁩روحش شاد ⁦🤲🏻⁩بابا محمد رضا ⁦🤲🏻⁩روحش شاد ⁦🤲🏻⁩، تا این لحظه: 69 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
نوشتن خاطرات قشنگ با هم بودنمان 💚🧡❤️💙نوشتن خاطرات قشنگ با هم بودنمان 💚🧡❤️💙، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

یه روزی یه آبجی ...

⭐🌈

مهمونامون تیزهوشان

1400/5/14 19:38
نویسنده : آبجی مهنا
416 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولو من سلام 😘

الان که دارم می نویسم ۱۵ دقیقه هست که مطلع شدم تیزهوشان قبول شدم «مدرسه فرزانگان اراک»💕

خیلی خوشحالم چون تا حدودی از قبولی تا امید

 بودم . البته که برای قبولی هیچ فشاری از سمت مامان و بابا روم نبود و فقط به خاطر علاقه ام ، افتخار آفرینی و جَو مدرسه ای که دوم ، سوم و چهارم را توی اونجا گذروندم «مدرسه غیر انتفاعی امام هادی اراک»، چون اونجا فهمیدم توانایی در این زمینه دارم  و البته خیلی هم تلاش کردم و درس خواندم .

خلاصه که بابا به من گفت که یک هدیه انتخاب کن برات بگیرم . 

الان دارم فکر میکنم سرویس خوابم را عوض کنم «چون مال سیسمونی منه الآنم سالمه برای همین می خوام به عنوان هدیه بخرم » یا لب تاب بخرم .

اینم بگم که دوشنبه رفتیم خمین البته من و مامان عصمت موندیم اراک و شما دو روز موندید چون می خواستید لبنیات بگیرید و نوبت آب باغ بابا عبدالله بود و می خواستید کمکش کنید و برگشتنه عمه صفیه و محدثه را آوردید ، محدثه هم کنکورش را داده و حالا می خواد انتخاب رشته کنه 🧡

عصر که اومدید و مهمون ها را آوردید منم برای عصرونه کیک درست کرده بودم و با مامان عصمت خونه را مرتب کرده بودیم 😁

و تا دیروز عصر موندند ، دیروز هم از صبح با مهمون هامون رفتیم باغ مون 🌸

عصر هم راه برگشتنه ترمینال پیاده شدند و هروی اسرار کردیم نموندن 😢

​​​​​​​اینم عکس مامان عصمت و عمه صفیه در باغ​​

پسندها (5)

نظرات (6)

👯‍♀️مهنا👯‍♀️👯‍♀️مهنا👯‍♀️
14 مرداد 00 20:52
مبارک باشه❤❤❤
من قبول نشدم😁
آبجی مهنا
پاسخ
ممنون😘
اشکال ندارد بیشتر تمرین کن انشالله ورودی دهم قبول میشی .

14 مرداد 00 21:36
مبااارکت باشه قبولیییتتت 😘😘 
 
آبجی مهنا
پاسخ
ممنونم بهار جون
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
14 مرداد 00 22:14
خیلی خیلی تبریک میگم مهنای عزیزم
به امید موفقیت های بیشترت
آبجی مهنا
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم همچنین🌹
zahrazahra
15 مرداد 00 9:27
مبارک باشه مهنا جانم
منم فرزانگان قم قبول شدم
اره منم فشاری روم نبود و خودم دوست داشتم برم
موفق باشی
آبجی مهنا
پاسخ
مبارک باشه عزیزم چه خوب😘

15 مرداد 00 12:37
مبارک باشه انشالله همیشه موفق باشی
آبجی مهنا
پاسخ
خیلی ممنون❤️

16 مرداد 00 20:02
موفق باشی عزیزم💖💕

منم قبول شدم😍
آبجی مهنا
پاسخ
ممنون عزیزم همچنین😘
چه خوب 😍