آوینا محمد ابراهیمآوینا محمد ابراهیم، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
آبجی ْ مهنا « خودم»آبجی ْ مهنا « خودم»، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
داداش محمد هانی ، داداشِ آویناداداش محمد هانی ، داداشِ آوینا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
بابا ابوالفضلبابا ابوالفضل، تا این لحظه: 41 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
مامان طاهرهمامان طاهره، تا این لحظه: 38 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
مامان سکینهمامان سکینه، تا این لحظه: 62 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
مامان عصمتمامان عصمت، تا این لحظه: 66 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
بابا عبداللهبابا عبدالله، تا این لحظه: 62 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
بابا محمد رضا ⁦🤲🏻⁩روحش شاد ⁦🤲🏻⁩بابا محمد رضا ⁦🤲🏻⁩روحش شاد ⁦🤲🏻⁩، تا این لحظه: 69 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
نوشتن خاطرات قشنگ با هم بودنمان 💚🧡❤️💙نوشتن خاطرات قشنگ با هم بودنمان 💚🧡❤️💙، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

یه روزی یه آبجی ...

⭐🌈

سینما + پیشرفت کانال

1400/11/17 12:16
نویسنده : آبجی مهنا
381 بازدید
اشتراک گذاری

این هفته رفتیم تهران و مامان عصمت که چند وقت پیش مون بود رو رسوندیم.

این چند وقته عمه صفیه اینا چند بار اومدن خونه مون که به خیلی خوش گذشت ولی خب برای بزرگتر ها پر از استرس بود چون عمه صفیه خورده بود زمین و به راحتی نمی تونست راه بره .

خلاصه که بعد کلی عکس و دکتر رفتن مشخص شد که یه شکستگی کوچولو داره و یه پارگی که فقط با استراحت خوب میشه ، ایشالا که زودتر خوب بشن.

وقتی رفتیم تهران طبق وعده ای که بابا داده بود تصمیم گرفتیم بریم سینما ، محمد هانی که شهر گربه ها رو انتخاب کرد (البته نمی شه گفت انتخاب چون هیچ فیلم کودک دیگه ای اکران نشده بود 🤭)و من هم همینطور که می رفتم تو سایت سینما تیکت گفتم فیلم خوب که امسال زیاده ، یا مرد بازنده رو می بینم یا دسته دختران .

ولی با کمال نا باوری جلوی نوشته ی سینما ماندانا با جمله ی "ظرفیت تکمیل است" مواجه شدم😫

هم دسته دختران هم مرد بازنده .

تصمیم گرفتم  کلا نَرَم که بابا گفت حالا که من باید دو تا بلیط بگیرم(چون محمد هانی تنها نمی تونن بره) خب تو به جای من برو بهتر از هیچیه ، منم که کودک درونم حسابی فعاله رفتم و بیشتر از هانی سرگرم شدم😂

پ.ن:با اینکه به خاطر کرونا فقط  چند ردیف رو بلیط داده بودن ولی ما ماسک داشتیم و فقط واسه عکس دادیم پایین.

کانالم هم کلی پیشرفت کرده ، ملی تشکر می کنن و لایک .

الان سه نفریم ، بهار نی نی وبلاگ ، هانیه هم کلاسی قدیمیم و خودم.

خود کانال 👆🏻

پشتیبانی 👆🏻 جایی که درباره کانال مشورت می کنیم و پست ها رو میزاریم ، هر سه تایید می کنیم و بعد می‌ره بایگانی.

بایگانی 👆🏻 جایی که پیام ها رو نگه می دارم و هر روز چندتاش رو میزارم تو کانال

پسندها (8)

نظرات (20)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
17 بهمن 00 12:30
همیشه شاد و موفق باشی مهنا جون
راستی کانالتون توی تلگرامه؟
آبجی مهنا
پاسخ
خیلی ممنون زهرا جونم ، نه تو اپلیکیشن ،بله ، است . ولی انشالله تا چند ماه آینده در روبیکا هم کانال می&zwnjزنیم
سایهسایه
17 بهمن 00 13:11
شما جسارتا چند سالتونه ؟
آبجی مهنا
پاسخ
۱۳
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
17 بهمن 00 23:39
ای وای چه حیف شد! من هیچ کدوم از این اپلیکیشن ها رو ندارم
آبجی مهنا
پاسخ
چقدر بد 😩
ایشالا اینقدر پیشرفت کنیم که تو تلگرام هم شعبه بزنیم (دعا)

21 بهمن 00 13:44
تبریک میگم کانالتون پیشرفت کرده🌸 حداقل تو سروش هم کانال بزنید من برنامه بله رو ندارم😐
آبجی مهنا
پاسخ
خیلی ممنون ❤️✨
چشم ایشالا تو روبیکا و سروش هم میزنیم

28 بهمن 00 11:25
💛❤
سایهسایه
8 اسفند 00 16:46
سلام کجایید؟😢😢😢
آبجی مهنا
پاسخ
سلام سایه جون 😍
ببخشید دیر به دیر میام 😞
اصلاً وقت نمی کنم
سایهسایه
8 اسفند 00 16:46
از امتحانات هلاک شدید😂😂😂😂
آبجی مهنا
پاسخ
آره واقعا 😩
سایهسایه
10 اسفند 00 20:37
من آزمون سراسری سمپاد دادم خستگی تو تنم موند 😫😫😓😓😓(هم برای دوره اول و هم برای دوره ی دومه !)
تازه دبیرا ها اصلا کشتن مارو😫😩😩
همون دوهفته آخر اسفند امتحان داریم😑
آبجی مهنا
پاسخ
وایی😑
الان سمپادی شدی؟
سایهسایه
11 اسفند 00 10:59
من چندیدن ساله تو سمپادم🙂
آبجی مهنا
پاسخ
چقدر خوب😍
سمپاد کدوم شهر ؟؟؟
پایه چندم ؟
اگر دوست داشتید بگید سحر جون .شاید هم مدرسه ای بودیم
سایهسایه
23 خرداد 01 15:18
سلام آبجی مهنا😃😃💔💔
این دقعه خداروشکر امتحان فیزیکو گند نزدم ولی کتاب تکمیلی نخونده بودم🥲🥲(تمام بچه های تیزهوشان ازدستش به ستوه اومدن 🥲🥲)
تو چه کردی با امتحاناتت
تمام دبیرا تهدید کرده بودن از تکمیلی نیارن ولی تنها کسی که عملی کرد دبیر فزیک بود😐
شیمی حتی یدونش از تدریساش نبود🥲🥲💔💔💔
آبجی مهنا
پاسخ
سلام سحر جونی 😍 من فقط می دونم فیزیک و زیست رو پاس میشم 😂
در همین حد .
راستی نمره قبولی شما هم ۱۲/۵ ؟؟
سایهسایه
23 خرداد 01 15:18
فاصله ی شهرامون دوروزه💔
آبجی مهنا
پاسخ
😔
سایهسایه
23 خرداد 01 15:18
من اومدم قبلا شهرتون😅
آبجی مهنا
پاسخ
😀
سایهسایه
23 خرداد 01 15:19
البته قطار
سایهسایه
23 خرداد 01 15:19
اونم تو ۶ سالگی😅
سایهسایه
25 خرداد 01 14:40
نه دیگه اونقدرم کم نشده نمرم🥲🥲
آبجی مهنا
پاسخ
😁
من که به ۱۷ هم احتمال می دم
سایهسایه
25 خرداد 01 14:44
منم
آبجی مهنا
پاسخ
راستی سحر جون نگفتی سمپاد کدوم شهر می ریا
سایهسایه
25 خرداد 01 14:44
برگه رو که دادم گفتم ۱۷
سایهسایه
25 خرداد 01 14:44
ریاضی قبلش نمونه سوال داده بود از همونا آورد
آبجی مهنا
پاسخ
آره برای ما هم خیلی بی راه سوال نمی ده
سایهسایه
25 خرداد 01 14:45
شیمی یه سوال ۳ نمره تی داده بود درست زدم
محاسباتی اش رو تواندار حساب کردم😦🥲
آبجی مهنا
پاسخ
😣
سایهسایه
25 خرداد 01 14:47
آقا دو نفر اینجا رو من کلیک کردنا😂
آبجی مهنا
پاسخ
آخه وقتی می گی سمپادیم آدم حساس میشه😂